Jumaat, 11 Ogos 2017

Blog rabia berwajah baru

ASSALAMUALAIKUM

Korang perasan tak apa yang pelik dengan blog rabia ni ? Apa? Perasan ke tak?

Hehehe..blog rabia makin cantik kan.kan..betul kan?

Makin gorgeous..pageviews dah cecah 22366

Blog rabia ni berkisahkan tentang kecantikan..makanan..tapi sekarang lebih kepada contest..Rabia selalu menang contest kan.So rabia pun ceritakan jugak apa hadiah yang rabia dapat.

Ada jugak rabia cerita tentang top komentar di blog orang lain.Banyak cerita tentang hadiah yang rabia dapat kan.

InsyaAllah korang doakan jugak lah semoga impian rabia tercapai untuk jadi blogger famous.Dan dapat masuk majalah dara ke..majalah harmoni ke..majalah remaja ke..Apa-apa majalah lah.Rabia tak kisah.

Rabia nak buktikan kepada orang-orang yang selalu mengkritik,memandang rendah terhadap rabia ni..Semoga dia pun akan terkejut apabila tengok rabia sudah berjaya menjadi blogger terkenal pada suatu hari nanti.

Semoga impian rabia tercapai lah.Amin .
Dah penat dah menaip ni..Oklah..sambung esok pulak ya.

ASSALAMUALAIKUM

BLOGGER : RABIAHTUL ADAWIYAH ABDUL GHANI 💋
 

14 ulasan:

  1. Aamiin.. semoga impian rabia menjadi kenyataan suatu hari nanti. teruskan berusaha..

    BalasPadam
  2. Impian, disertakan usaha...
    InshaALLAH...
    AMIN !

    BalasPadam
  3. Cantik blog.... nice tau yang nii, hehee

    BalasPadam
  4. Semoga impian menjadi kenyataan :D Cantik background bunga blog ni.

    BalasPadam
  5. Wah.. Aah nmpk cantik. Semoga terus maju jaya ya

    BalasPadam
  6. Wahhh.. Cantiknya design 😍

    BalasPadam
  7. saya pun tak tahu resepi apa yang terbaik untuk menjadi blogger..

    apa yang saya maklumi ialah seni menulis yang tersendiri akan membina pengikut sendiri..

    Google suka..

    pembaca suka..

    BalasPadam
  8. Cantik blog rabia.. Jom kita bersemangat nak jadi famous tapi jangan lupa diri bila dah terkenal nanti kan.. Sbb dah ada jadi macam tu kak ekin nampak

    BalasPadam
  9. TQ KORANG YG SUPPORT RABIA..
    @CIK ASH INSYAALAH TAK AKAN LUPA DIRI.

    BalasPadam
  10. blog makin cantik.. semoga impiam kita semua tcapai rabia.. 😘

    BalasPadam
  11. amin insya-allah nanti rabia akan jadi famous macam blogger hebat yang lain. Teruskan usaha rabia :)

    BalasPadam
  12. Cantik dan kemas , keep it up , abaikan kata2 negatif org hehe

    BalasPadam
  13. Amiñnn..
    Teruskan usaha Rabia..
    Akak doakan semoga impian Rabia menjadi kenyataan..
    Ingat : pujian tidak menyenyakkan, celaan tidak membunuh..
    Good luck dear!💕

    BalasPadam