Khamis, 10 Ogos 2017

Gambar dulu dan kini _rabiahtul adawiyah

ASSALAMUALAIKUM πŸ’œ
HAI

Malam ni rabia nak tunjuk perbezaan muka rabia yang dahulu tau..hehehe..terkejut i tau..
Belek-belek folder my computer tadi.tiba-tiba ternampak muka rabia yang kusam gitu.

Tak silap rabia gambar tu masa rabia pergi singapore.Masa tu rabia masih lagi belajar di sekolah

Alamak sekarang dah flawless dah..πŸ’‹Alamak..puji diri sendiri lah pulak..Jangan terkejut tau.

Inilah muka saya yang dulu tu..Dahlah nampak kusam dan jerawat pun ada.



Sekarang flawless gitu .Apa rahsianya? Alaa..pakai scrub story je..Pakai moisturezer,pelembab,pencuci muka.Tu je lah rahsianya..Yang paling penting air masak minum banyak-banyak ya.

πŸ’‹ Macam tak percaya lah muka rabia macam tu yang dulu tu kan..Alaa...sekarang kan ramai dah pakai produk kan kan..Haruslah cantik 😍

BLOGGER:RABIAHTUL ADAWIYAH ABDUL GHANI

5 ulasan:

  1. wawww..betulla jauh prubahannya.. keep on beauty.. 😘

    BalasPadam
  2. Betul.. jauh sgat bezanya ~~ lawa lahr~~

    BalasPadam
  3. rabia lepas ni boleh lah buat entri daily skincare.. makin cantik..

    BalasPadam
  4. Comelnya rabia.. Scrub apa tu

    BalasPadam